Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kati (Tylor)

 :: Algemeen :: Real-life

Ga naar beneden

Kati (Tylor) Empty Kati (Tylor)

Bericht van Tylor di okt 20, 2009 10:41 am

Hey,

Ik dacht: 'Laat ik mezelf even voorstellen. Dan weten jullie ineens wie ik ben.'
Dus stel ik mezelf even voor. Very Happy
Ik ben dus Kati (spreek uit Kaatie) maar omdat veel mensen mijn naam verkeerd zeggen reageer ik ook op de naam Kathy.
Ik heb een zus (Ayla) die 2,5 jaar ouder is dan mij. Maar velen denken dat wij een tweeling zijn. Ik ben namelijk een halve centimeter groter als mijn zus en lijk heel hard op haar. Ik heb best wel veel huisdieren, maar geen hele dierentuin. Wink
*Twee katten (Micha♀ van mijn zus en Tijger♂ van mij)
*4 guppy's (als er al niet een paar gestorven zijn... Er heerst namelijk een parasiet in de visbak en bijna al onze guppy's zijn eraan gestorven.)
*1 hamster (Nita♀ van mij)
*2 konijnen (Euhm♂ oorspronkelijk van een vriendin van mijn zus, wij hebben hem geadopteerd omdat hij anders zou vrijgelaten worden in het bos (waar hij dus niet kan overleven omdat hij niet weet hoe) en Nelleke♀ van mijn zus. Mijn konijn is gestorven... het werd uitgesloten door de andere twee konijnen enzo...)

als je vragen hebt stel ze maar. Wink
Tylor
Tylor

Posts : 12
Join date : 19-10-09
Age : 27

Je Profiel
Leeftijd:: 18 jaar
Krachten:: - Voelt alles wat zich binnen een straal van 100 m bevindt. - Kan beelden binnen de 50 m vergroot zien.
Karakter:: Neutraal

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Algemeen :: Real-life

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum